А1 ще компенсира всички клиенти на мобилни услуги, независимо дали са изпитвали затруднения

А1 приема с голяма отговорност ролята си да предоставя възможности за свързаност за милиони клиенти в страната. В знак на извинение за временните затруднения с 2G и 3G мрежата на 29 април, компанията ще предостави неограничени възможности за комуникация - минути, мегабайти и скорост, на всички свои клиенти на мобилни услуги. Компенсацията за причиненото неудобство ще важи през целия месец май и може да бъде заявена от утре през Моят А1. От нея ще могат да се възползват всички клиенти, независимо дали са наблюдавали смущения във входящите и изходящите си обаждания по време на периода.

По този начин А1 ще даде възможност на повече хора в страната да общуват спокойно и да се възползват от неограничени минути, мегабайти и скорост по време на изпълнения с празнични дни и абитуриентски балове месец май. Потребителите, които предпочетат да посветят тези дни на пролетни пътувания и ваканции, могат да се възползват и от изгодните условия на роуминга от А1.

По време на временните смущения абонатите на компанията, които използват VoLTE и VoWIFI, можеха да продължат да провеждат разговори безпроблемно. Затова А1 препоръчва на клиентите редовно да проверяват настройките на своите мобилни устройства и по възможност да активират тези функционалности.

PressRelease_Network_Issues_Compensation_29.04.2025_final.docx

DOCX - 141 Kb

MyA1_BONUS.jpg

JPG - 291 Kb

 

Получавайте актуална информация в пощенската си кутия

С кликването си върху бутона "Абонирайте се" потвърждавам, че съм прочел(а) и приемам Политика за поверителност.

Относно Newscenter A1

В медийния център на A1 България (Newscenter A1) можете да откриете актуални новини за компанията, екипа, продуктите, услугите и инициативите, с които помагаме за дигиталната трансформация на хората, бизнеса и обществото. Посетете отделните категории, за да се запознаете с най-важната информация. 

Контакт