Премиум обслужване и специални отстъпки за потребителите на А1 с новата услуга „VIP клиент”
2 септември 2024 г.
- Нова услуга с разнообразни привилегии и изгодни отстъпки от А1.
- „VIP клиент“ носи допълнителна стойност за потребителите на А1, като предоставя достъп до бързо и приоритетно обслужване.
- Промоционална месечна такса от 9,99 лева.
С новата услуга от А1 потребителите на телекома могат да се превърнат във VIP клиенти и да се възползват от редица преференции. Срещу промоционална месечна такса от 9,99 лева при сключване на едногодишен договор абонатите на А1 получават достъп до бързо и приоритетно обслужване, разнообразни отстъпки на устройства, аксесоари и застраховки, както и други предимства. С добавянето на „VIP клиент“ към предложенията си за клиентите, А1 ще повиши качеството на потребителското изживяване, така че те да се чувстват още по-специални и ценени.
Услугата осигурява множество привилегии, групирани в 3 основни категории:
Приоритетно обслужване
VIP клиентите получават достъп до по-приоритетно и бързо обслужване по отношение услугите на телекома. Това включва безплатно свързване с оператор до 30 секунди на *88/12388, посещение от техник до 4 часа при възникнало затруднение с ТВ или интернет услуга, както и приоритетно обслужване на смартфон в сервиз до 4 работни дни и осигуряване на оборотно устройство от същия клас при нужда.
Преференциални отстъпки
Сред специалните условия са и редица изгодни отстъпки при покупка на устройства и аксесоари. Така потребителите може да се възползват от 50 лв. отстъпка от цената на нов смартфон и смартчасовник и 50% отстъпка за 2 аксесоара по избор. Освен това, сред преференциалните условия попадат 3 години удължена гаранция при покупка на нов смартфон и 20 лв. отстъпка за SMS паркиране в зона.
Бонус отстъпки към застраховки
Услугата включва и бонус отстъпки в размер на 100% към застраховка „Моят дом“ с план „Максимален плюс“, застраховка “Моят телефон” и застраховка „Пътуване в чужбина“ за 14 дни с план „Индивидуален”. Тези привилегии предоставят на клиентите по-голяма сигурност, както и допълнителни финансови и практически ползи.
Всеки потребител на мобилна гласова услуга на абонамент от А1 може да се превърне във VIP клиент с няколко лесни стъпки – като посети удобен за него магазин на А1, заяви желанието си да ползва услугата „VIP клиент” и посочи кой от неговите мобилни номера ще бъде водещ VIP номер.
PressRelease_VIP Membership_02.09.24.docx
DOCX - 96 Kb